P: Kako reklamirati oštećenu robu ili zamjeniti robu kupljenu u TEPIH CENTAR web shopu?
O: Ukoliko roba koju ste zaprimili putem kupnje u web-shopu ima značajnih nedostaka koji umanjuju njezinu stvarnu vrijednost ili jednostavno niste zadovoljni kupljenim proizvodom isti možete reklamirati ili vratiti Tepih centru.
Pismeno obrazloženje reklamacije ili povrata u roku od najviše 30 dana od kupnje pošaljite na:
webshop@tepih-centar.hr
Ili ga, zajedno sa robom koju želite reklamirati pošaljite na adresu:
Tepih centar d.o.o.
(Odjel reklamacija – web shop)
Slavonska avenija 19b
10132 Zagreb – Žitnjak
Robu za reklamaciju ili povrat možete donijeti i osobno u neki od prodajnih mjesta Tepih centra u HR. Povrat robe mora biti u originalnoj ambalaži/pakovanju bez ikakvih znakova korištenja ili oštećenja uslijed korištenja ili testiranja.
Nakon zaprimanja robe, tročlana komisija izvršit će kontrolu kvalitete, utvrdit će eventualna stvarna oštećenja, te odrediti mogućnost popravak ili zamjene proizvoda. Rok za rješavanje reklamacija je 15 radnih dana od zaprimanja robe na reklamaciju. Proizvođač nije odgovoran za mehanička oštećenja nastala tijekom transporta ili trošenja uslijed redovnog korištenja proizvoda.
Troškove transporta reklamacije ili povrata proizvoda snosi Kupac. U slučaju opravdane reklamacije proizvoda Tepih centar d.o.o. će Kupcu vratiti ukupni dokumentrani iznos poštarine za povratni transport proizvoda kao i troškove ponovne dostave ispravnog proizvoda.