P: Kako znati jesu li određeni artikli dostupni u TEPIH CENTAR web shop-u?

O: Svi artikli koji su dostupni na skladištu, spremni su za isporuku i nalaze se u TEPIH CENTAR web shop-u. Stanja zaliha se ažuriraju na dnevnoj bazi, ali u vrlo rijetkim slučajevima je moguće da pojedini artikl nije dostupan, iako postoji u web shop-u. Ako artikl nakon vaše narudžbe unatoč brojnim prethodnim provjerama ipak više nije dostupan za isporuku, na vrijeme ćete biti obaviješteni e-mailom ili telefonskim putem.

P: Kako biti siguran da je Vaša narudžba u TEPIH CENTAR web shop-u zaprimljena?

O: Nakon što ste uspješno izvršili kupovinu, u roku od 24 sata od online plaćanja kreditnom karticom ili vaše uplate na naš žiro račun, na e-mail ćete primiti potvrdu o primitku narudžbe, uspješno obavljenoj autorizaciji i daljnjim koracima koji prethode konačnoj isporuci robe.

P: Što je to usluga probe?

O: Naša jedinstvena usluga na hrvatskom tržištu omogućuje vam da ukoliko niste sigurni da će vam odabrani tepih, tapison ili zavjesa savršeno odgovarati u vašem domu ili poslovnom prostoru, ili niste sigurni u točne mjere vašeg poda, probu jednog ili više tepiha i/ili izmjeru prostora možete naručiti putem posebnog obrasca jasno istaknutog na web-shopu. Raspoloživost materijala za probu i potrebnog vremena za dogovor oko termina može varirati s obzirom na stanje na skladištu te udaljenost lokacije od najbliže poslovnice Tepih centra. Sve probe i izmjere na lokacijama do 20km od najbližeg Tepih centra su besplatne, sve daljne lokacije naplaćuju se 3kn/km dodatne udaljenosti.

P: Kako mogu naručiti uzorak podne obloge izravno u svoj dom/poslovni prostor?

O: Ukoliko niste sigurni u odabir najpogodnije podne obloge za vaš dom ili poslovni prostor, besplatni uzorak možete naručiti dostavom ili osobnim preuzimanjem u jednoj od naših poslovnica (popis poslovnica pogledajte ovdje). Dostupnost uzorka može varirati s obzirom na vrstu artikla (uzorke gotovih tepiha ne šaljemo, za to postoji usluga probe) te raspoloživost na skladištu. Troškove slanja uzroka od 35,00kn snosi kupac. U slučaju kupnje putem uzorka umanjit ćemo ukupni iznos računa za vrijednost plaćene dostave uzroka. Za sve detaljnije informacije pošaljite mail na webshop@tepih-centar.hr ili nazovite na 01/6591-017. Radno vrijeme pozivnog centra je od ponedjeljka do petka od 8 do 15.30 sati.

P: Koliko traje dostava?

O: Svu naručenu robu dostavljamo vlastitim dostavnim vozilima ili putem renomirane kurirske službe svaki radni dan u vremenu od 8 do 16 sati. Iako će vaša narudžba uglavnom biti dostavljena u roku 3-5 radnih dana, maksimalno vrijeme dostave je 20 radnih dana od dana zaprimanja i uplate pojednačne narudžbe. Ukoliko smatrate da isporuka vaše narudžbe kasni, kontaktirajte nas putem emaila: webshop@tepih-centar.hr ili telefonski na 01/6528-554.

P: Kako reklamirati oštećenu robu ili zamjeniti robu kupljenu u TEPIH CENTAR web shopu?

O: Ukoliko roba koju ste zaprimili putem kupnje u web-shopu ima značajnih nedostaka koji umanjuju njezinu stvarnu vrijednost ili jednostavno niste zadovoljni kupljenim proizvodom isti možete reklamirati ili vratiti Tepih centru.

Pismeno obrazloženje reklamacije ili povrata u roku od najviše 30 dana od kupnje pošaljite na:

webshop@tepih-centar.hr

Ili ga, zajedno sa robom koju želite reklamirati pošaljite na adresu:

Tepih centar d.o.o.
(Odjel reklamacija – web shop)
Slavonska avenija 19b
10132 Zagreb – Žitnjak

Robu za reklamaciju ili povrat možete donijeti i osobno u neki od prodajnih mjesta Tepih centra u HR. Povrat robe mora biti u originalnoj ambalaži/pakovanju bez ikakvih znakova korištenja ili oštećenja uslijed korištenja ili testiranja.

Nakon zaprimanja robe, tročlana komisija izvršit će kontrolu kvalitete, utvrdit će eventualna stvarna oštećenja, te odrediti mogućnost popravak ili zamjene proizvoda. Rok za rješavanje reklamacija je 15 radnih dana od zaprimanja robe na reklamaciju. Proizvođač nije odgovoran za mehanička oštećenja nastala tijekom transporta ili trošenja uslijed redovnog korištenja proizvoda.

Troškove transporta reklamacije ili povrata proizvoda snosi Kupac. U slučaju opravdane reklamacije proizvoda Tepih centar d.o.o. će Kupcu vratiti ukupni dokumentrani iznos poštarine za povratni transport proizvoda kao i troškove ponovne dostave ispravnog proizvoda.

vrh stranice